Welcome
Welcome to <strong>ROlug</strong>.

You are currently viewing our boards as a guest, which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community, you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content, and access many other special features. Registration is fast, simple, and absolutely free, so please, <a href="/profile.php?mode=register">join our community today</a>!

Bine ne-am gasit

Cei noi veniti, prezentati-va!

Bine ne-am gasit

Postby AdrianFlorea on Tue Sep 11, 2007 8:25 pm

Salutare tuturor! In mod normal, se cere ca si eu sa ma prezint cum se cuvine. Ma numesc Florea Adrian, am 21 de ani, sunt student la Design in anul 3 si ma joc cu mici bucati de plastic care se imbina miraculos intre ele. Lego a devenit un hobby doar de un an, desi toata copilaria m-am tavalit pe jos prin Lego nu il consideram un hobby.

De ceva vreme am constatat absenta completa a unui loc in care fani Lego pot sa se adune si sa socializeze (desi fiecare tara are un astfel de site), asa ca am depus niste eforturi (modeste ce-i drept) de a contacta cat mai multi iubitori ai Legoului si de a pune bazele unei comunitati. Sper ca in timp tot mai multi membrii ni se vor alatura, si multi dintre cei care se joaca cu Lego desi nu reconosc, se vor dezinhiba cu timpul.

Pentru o idee asupra ceea ce construiesc din Lego, se poate vedea aici. Din cate se vede, ma ocup mai mult cu partea estetica, si abordez teme SF.

-Adrian
AdrianFlorea
Site Admin

Postby curse_of_al_simmons on Fri Mar 07, 2008 7:08 pm